Вікі Прибульці
Advertisement
Яги.jpg

Яги (англ. Yahg) — розумні істоти зі всесвіту ігор Mass Effect.

Опис

Яги є расою великих вищих хижаків з планети Парнак. Розвиток цивілізації Ягів у жодній мірі не послабив їх злостивості. Група Ягів здатна діяти спільно лише після того, як у ній за допомогою маніпуляцій або грубої сили буде встановлений лідер. Коли лідерство в групі визначено, всі претензії вважаються вирішеними, і колишні суперники служать новому ватажкові з беззаперечною вірністю і нескінченної готовністю — така особливість пояснюється їх зграйним життям на початкових стадіях еволюції. Яги володіють масивним і м'язистим тілом, що забезпечує їм велику фізичну силу і спритність. Вісім очей — ще одна ознака мисливської спадщини Ягів. Всі чотири пари очей призначені для того, щоб відстежувати жертву і передбачати її пересування. Надзвичайно тонка і розвинена чутливість до руху і світла дозволяє Ягам безпомилково зчитувати "мову тіла" представника будь-якої раси. До свого глибокого, хоч і недовготривалого жалю, представники Ради Цитаделі, першими вийшли на контакт з Ягами, і першими з'ясували, що збрехати їм практично неможливо.

Коли в 2125 році Рада Цитаделі відкрила цивілізацію Ягів, їх технологія знаходилася на рівні розвитку Землі XX століття. Посланці Ради ініціювали контакт з позиції друзів і союзників, а не підлеглих істот, що здалося приголомшуючим нахабством з боку гостей для корінних мешканців Парнака. Як тільки Ягам стало очевидно, що іншопланетні дипломати наполегливо відмовляються визнавати себе новими підданими Ягів, і вважають себе суверенними громадянами, то Яги відразу напали на посланців. Рада, побоюючись, що розмір, агресія Ягів і їх одержимість владою не дозволять їм належним чином інтегруватися в галактичне співтовариство, тому своїм наказом заборонила мешканцям Парнака виходити за межі рідної планети.

В даний час будь-які представники Ягів є персонами "нон-грата" в просторі Цитаделі.

Цікавинки

  • Оригінальна назва раси англійською Yahg промовляється як "Яч", німецькою ж мовою назва читається як "Яґі", під такою назвою раса і попала в російську локалізацію гри, загалом назву Yahg можливо перекласти українською як: Яч, Йач, Яг, Йаг, Яґ, Йаґ, Яхг, Йахг, Ягґ, Йагґ.

Джерело інформації

Advertisement