FANDOM

Hrud

Хруди, вони ж нічні воїни Хрудатіньові твариниTroglydium hrudii по класифікації вчених Імперіуму — раса розумних істот, віддаючих перевагу вести паразитичне існування на планетах, заселених іншими видами.

Вигляд і фізіологія

Справжній зовнішній вигляд хрудів залишається невідомим для більшості стикаються з ними людей, тому що хруди, по-перше, вважають за краще носити балахоноподібні шати (зазвичай рвані і брудні), повністю приховують їх тіло, а по-друге тіла хрудів виділяють якусь субстанцію, відому як ссаак (ssaak), вона ж «зоровий туман», що спотворює сприйняття. Для людини (і більшості представників основних розумних рас) хруд здається постійно знаходяться в тіні, навіть якщо він стоїть посеред яскраво освітленого простору без укриттів.

Хруди мають чотири кінцівки, основою кожної з яких служить щось схоже на людський хребет, так що вони можуть гнутися в будь-якому напрямку, і тіло, смутно нагадує восьминіжжя. Відомо, що хруди можуть без праці протискуватися в отвори, занадто вузькі для людини. Після смерті тіла хрудів втрачають щільність і швидко розтікаються, що сильно ускладнює їх вивчення.

Фізіологія хрудів дозволяє їм виділяти велику кількість отрут, і, схоже, контролювати цей процес і налаштовувати отрути під фізіологію конкретних видів. Місця проживання хрудів швидко стають брудними і вкрай токсичними місцями; відомі випадки, коли люди, прийняті хрудами і прожили з ними деякий час, вмирали після виходу з зайнятої хрудами території виділяємих хрудами речовин.

Одна з найнебезпечніших здібностей хрудів — ентропійне поле, яке можуть генерувати їх тіла. Тривала присутність хрудів змушує речі прискорено руйнуватися, а інших живих істот-старіти. У більшості випадків колонії хрудів мало впливають на оточення (так як вибирають для свого проживання нетрі і занедбані області населених планет), але під час масових міграцій ця здатність перетворює групи хрудів в зброю саме по собі, в буквальному сенсі руйнуючи все на їхньому шляху. Саме через цю здатність (і періодично трапляються вже згаданих масових міграцій) інквізиція числить хрудів однієї з ксенозагроз вищого рівня (хруди були класифіковані подібним чином ще до контактів Імперіуму з тиранідами і некронами).

Суспільство і поширення

Хруди воліють жити на заселених іншими розумними видами планетах. За рахунок своєї здатності залишатися малозаміченими вони розселяються по Імперіуму на людських космічних кораблях, використовуючи міжпалубний простір і технічні палуби. Відомі випадки появи хрудів на світах тау і ельдарських штучних світах.

Як на планетах, так і на кораблях хруди воліють бідні, занедбані і малозаселені місця (можливо, тому що викликається присутністю хрудів запустіння стає помітно в таких місцях не відразу). У світах-вуликах такими місцями стають нижні яруси і підвулля, на кораблях — технічні зони і місця проживання нижніх чинів, і так далі. Невеликі колонії хрудів воліють не йти на конфлікт з іншими мешканцями світів — якщо приховувати свою присутність стає неможливо, вони тяжіють до стратегії «ви не втручайтеся в наші справи, ми не будемо втручатися у ваші» (причому покидьки суспільства і жителі вже заражених хрудами областей розглядаються ними як «свої», в сенсі «законна видобуток», що б не думало щодо них суспільство господарів планети).

Хрудами дуже високо цінуються сімейні зв'язки і вони вкрай ревно ставляться до питань спадкування власності. З точки зору людей, хруди часто тягають з собою купи старого барахла (для хрудів це, однак, важливі елементи їх майна). Можливо, у зв'язку з цим же хруди вкрай ретельно стежать за збереженням даних про свою історію. Міфологізована історія хрудів сходить до періодів більш ніж півмільйонолітньої давності. Згідно з твердженнями хруіов, вони були створені найдавнішими або Слах-хай (Slah-haii), які після вступили у війну з «дзеркальними чортами» Яам-кех (Yaam-kheh) і зазнали поразки. Останній Вцілілий бог пантеону змінив вигляд хрудів, перетворивши їх в нічних створінь, щоб вони мали більше шансів вціліти, після чого покинув їх, сказавши, що інші справи вимагають його уваги, але він повернеться до Дня якоїсь останньої битви. Відомо, що пантеон хрудів в загальних рисах схожий з пантеоном Ельдар.