FANDOM

TauFace

Тау

Тау - молода, технологічно орієнтована раса гуманоїдів з всесвіту "Warhammer 40000".Це домінуюча раса в Імперії Тау.

Опис

Тау - раса чужинців, яка намагається звести власну імперію в розореній війною галактиці 42-го тисячоліття. Вони хочуть показати новий шлях варварської і неорганізованої всесвіту. Багато цивілізацій прибульців вже приєдналися до них, і з часом навіть на тих, хто чинить опір, проллється світло істини. Їх спільна справа - відоме серед тау як Вище Благо - вимагає забути про індивідуальність, залишити власні бажання і працювати спільно заради процвітання зростаючої імперії. Вони вважають, що немає такого противника, якого не можна було б здолати за допомогою їх технологій, і не існує таких проблем, які не змогла б дозволити їх наука. Якщо буде потрібно, тау готові зрушити навіть зірки заради Вищого Блага.

Ноги тау закінчуються двома великими, міцними пальцями з грубими роговими наростами, а на обох руках тау по чотири пальці (три вказівних і один великий), у них груба сіро-блакитна шкіра, яка майже не випаровує вологу. Обличчя в них плоскі, широкі очі і отвір у формі літери «I» по центру лоба у самців і «Y» у самок. Зір у них більш розвинене, ніж у людей. Органи нюху у тау розташовані в роті, подібно рептиліям. Фізична сила залежить від того, в якої касти перебуває тау. Зростання у них трохи нижче людського. Також вони можуть переносити холод і спеку краще людей.

Кастова система

В Імперії Тау присутня кастова система, де кожен є членом єдиного цілого, і виконує свою роботу заради всього народу. В Імперії Тау існують п'ять каст:

  • Каста вогню — Шас) - каста вогню дає воїнів тау.
  • Каста Землі — ПІБ) - каста Землі складається з ремісників, будівельників і робітників тау і на сьогоднішній день є найчисленнішою.
  • Каста води — Пор) - члени касти води служать чиновниками, політиками, переговірниками і управлінцями — по суті, це ті цивільні службовці, завдяки яким суспільство тау працює злагоджено.
  • Каста повітря — Кор) - вони були посланцями, але тепер вони грають роль пілотів і екіпажів космольотів, перевозячи товари і воїнів туди, куди потрібно.
  • Каста ефірних — Аун) — ефірні-незаперечні лідери тієї єдності каст, яким є Імперія Тау.

Вище Благо

Вище Благо (або Тау'ва) — це ідеологія, яка об'єднує всіх тау. Вона вчить тому, що кожна істота дорівнює іншим і воно повинно внести внесок у процвітання вищого Блага і Імперії Тау. Тау не прагнуть усунути інших істот, які вірили не у вище Благо, вони дотримуються права на життя. Втім, деякі раси прагнуть швидше прийняти вище Благо, в той час, як інші намагаються цьому перешкодити.

Тау дивляться на інші розумні раси, як на помиляються. Перед боєм вони намагаються провести переговори з будь-якою расою, за винятком орків, прихильників хаосу і тиранідів.

Союзники тау