Вікі Прибульці
Advertisement
Вікі Прибульці

Сланни Warhammer 40000.jpg

З усіх рас в Галактиці сланни претендують на звання найпрадавнішої. Золотий вік їхньої імперії вже давно пройшов, але все ж вони залишаються одними з найзагадковіших істот у всьому відомому космосі. Сланни розвивалися, дорослішали і поширилися по Галактиці багато сотень тисяч років тому.

Історія та опис

За часів свого розквіту, їх імперія відкрила і приручила безліч примітивних видів істот, стимулюючи еволюційний процес в незліченних зоряних системах, знищуючи або переміщаючи небезпечні види і заселяючи багато планет популяціями багатообіцяючих істот.

Тисячоліттями вони експериментували і грали з Галактикою, в процесі, можливо, створивши багато з рас, що населяють космос в наш час. Але їх імперія старіла, розвиток цивілізації сповільнилося і вони здебільшого закинули свої генетичні експерименти. Сланни перестали відігравати активну роль у процесах, що відбуваються в Галактиці і впали в неробство, занурившись в самоспоглядання. Не схоже, щоб вони страждали від будь-яких фізичних конфліктів, немає ніяких відомостей про руйнівні війни або катастрофи.

Замість цього їхня расова мотивація, схоже, зазнала раптової і значної зміни, отож бо вони втратили інтерес до завоювань територій і жагу до влади. Можливо, сланни відкрили щось досі невідоме іншим расам, якийсь секрет Всесвіту, духовну істину або їх відвідало містичне прозріння. В галузях псайк-психології і містичних технологій сланни не мають собі рівних, вони реалізують себе через вивчення духовних життєвих сил і таємних сил інших планів буття.

Спочатку сланни еволюціонували з амфібій і навіть сьогодні в них легко побачити риси їхню спадщину. Руки і ноги у них довгі і забезпечені перетинками, шкіра холодна і волога, голови великі, очі вирячені. Вони себе прекрасно почувають у воді і здатні дихати киснем, розчиненим у воді, а також вони здатні дихати в інших бідних киснем середовищах, поглинаючи його всією поверхнею шкіри. Колір шкіри у сланнів може суттєво варіюватися від особини до особини: досить часто зустрічаються зелений і блакитний, також добре представлена ​​жовте розфарбування, трапляються альбіноси і особини інших кольорів.

Яскраво забарвлені сланни дуже часто є екстравертами, виявляють різноманітні таланти або виділяються тими чи іншими якостями. Шкіра іноді покрита плямами, смугами або іншими мітками. На деяких планетах, особливо серед примітивних сланнів, ці мітки служать для визначення племінної приналежності. Зростання у сланнів не надто сильно варіюється. Дорослий самець досягає зросту в 2 метри, самиці більші й важчі за самців. Сланни населяють певну кількість близько розташованих одна до одної зоряних систем в ділянці космосу, що лежить на північ від галактичного полюса. Їх співтовариство закрите для інших рас, але схоже на те, що всі планети мають однакову технологічну, лінгвістичну і культурну основу.

Примітно, що групи сланнів живуть як примітивні дикуни на планетах, які перебувають за межами обжитого сланнами космосу, включаючи планети, що належать Імперіуму. Досить дивно, що ці примітивні сланни розкидані по всій Галактиці і, можливо, вони є залишками того, що раніше було набагато більшим ареалом проживання сланнів. Ці дикуни мало спілкуються або не спілкуються зовсім зі своїми технологічно розвиненими побратимами. Сланни - досить цікава раса, вони рідко торгують з іншими расами і вкрай непередбачувані, коли справа йде до територіальних суперечок або інших конфліктів. Сланни практично нічого не хочуть і ні чого не потребують, і у торговців часто виникає відчуття, що за ними спостерігають і їх вивчають, а обмін товарами насправді для сланнів не містить жодного інтересу.

Advertisement