Королева Ракнай у грі Mass Effect

Ракнай у кодексі гри Mass Effect

Ракнай (англ. Rachni) — розумні істоти зі всесвіту ігор Mass Effect.

Опис

Ракнай — комахоподібна раса, котра загрожувала винищенням усім расам Цитаделі приблизно за 2000 років до подій гри Mass Effect.

Створення

Ракнай виявили Протеани: розгледівши величезний потенціал Ракнай, протеани допомогли їм стати розвиненою расою і почали використовувати їх в якості солдатів. Але Ракнай пішли проти своїх наставників і вчителів й незабаром пішли за межі Імперії Протеан. Женці або не чіпали Ракнай, або ті змогли пережити геноцид, проте як їм це вдалося досі невідомо.

Винищення

Перший контакт з Ракнай здійснився випадково, після активізації одного з мас-ретрансляторів, що не був нанесений на мапу. Ракнай напали на тих, кого порахували загарбниками, принаймні так вважалося. Однак Королева Ракнай, яку в 2183 році виявляє на Новерії Шепард, дає зрозуміти, що Ракнай почали війну не з власної волі, а потрапивши під вплив ззовні. Спочатку вся наявна інформація на цей рахунок вказувала на Женців, однак в DLC: Левіафан висловлюється припущення, що, швидше за все, Ракнай перебували під контролем Левіафанів. Так почалися "Ракнайські війни", які тривали 80 років. Ракнай були найсильнішим супротивником, тому Саларіани прискореними темпами технічно розвинули молоду расу Кроганів, і ті змогли відбити захоплені планети. Через 220 років Крогани загнали Ракнай на їх рідну планету Суен. Ракнай відмовилися здатися, після чого Крогани винищили їх.

Відродження

Незадовго до початку подій гри Mass Effect корпорація "Binary Helix" ("Подвійна спіраль") виявила яйце Ракнай на покинутому кораблі й привезла його в дослідницьку лабораторію на корпоративну планету Новерія, закони якої дозволяли практично будь-які дослідження й експерименти. Таким чином Ракнай було відроджено.

Королева Ракнай, народжена з яйця, стверджує, що лють Ракнай у війні була неприродною, а була наслідком якогось зовнішнього впливу - за її описом це нагадує вплив корабля Женців, а саме женця Володаря. Королева обіцяє Шепард(у), що в разі свого звільнення вона виростить мирне покоління Ракнай, котрі будуть поважати всі форми життя. Подальша доля Ракнай буде в руках капітана Шепард(а).

Остання зустріч

Навіть якщо Королева Ракнай була убита Шепард(ом) на Новерії, Женці самі створять нову королеву, тому капітану знову доведеться зустрітися з нею і її дітьми, тільки королева буде в полоні у Женців, які тримають її в якості "заводу" для виробництва лютих спотворених істот, що не чують музику своєї матері. Вона не може втекти і протистояти волі Женців, і просить Шепард(а) знову врятувати її і відповідно усю расу Ракнай. У Шепард(а) є можливість не дати їй другого шансу.

Джерело інформації

Цікавинки

  • Оригінальна назва раси англійською Rachni промовляється у грі Mass Effect як "Ракнай", проте деякі англомовні мовці промовляють цю назву як "Рахнай", німецькою ж мовою назва читається як "Рахні", під такою назвою раса і попала в російську локалізацію гри, загалом назву Rachni можливо перекласти українською як: Ракнай, Рахнай, Ракні, Рахні, Рачні.