Вікі Прибульці
Advertisement

Попередники — розумна прадавня раса зі всесвіту ігор Subnautica.

Опис[]

Попередники — це високорозвинена і стародавня космічна раса, яка прибула на планету 4546B приблизно тисячу років тому, шукаючи ліки від бактерії «Хараа». Більшість інформації про них нині невідома. Мотиви попередників полягали в тому, щоб зупинити бактерію «Хараа», яку вони виявили на невідомій планеті, від знищення їхньої раси. Їхні плани провалилися, і бактерія була випущена у навколишнє середовище планети 4546B.

Біологія[]

Попередників ніколи не бачили, тому про їхній зовнішній вигляд нічого не відомо. Цілком імовірно, що вони були більшими за людей, виходячи з розміру їх споруд та об’єктів всередині них, яскравим прикладом є висота хірургічних столів, знайдених у споруді з вивчення хвороби, які досягають трохи нижче шиї Райлі Робінсона. За цим можна оцінити, що раса попередників мала б у середньому від 2 до 2,5 метрів у висоту.

Відомо, що вони мали надзвичайно довгу тривалість життя, про що в записах свідчить згадка про дев’яносто шестирічного попередника, який вважався дуже молодим. Цьому ж попереднику було близько 700 земних років (народився 1708 земних років тому), коли його тіло заразилося після спалаху бактерії «Хараа», а свідомість була збережена в терміналі. Невідомо, чи ця тривалість життя, природно, довга, чи збільшена, як у Пола Торґала, який очікував дожити до 160 років, перш ніж зазнати аварії на планеті 4546B.

Контакт з іншими расами[]

Відомо, що попередники володіли технологіями інших рас, який воні здобули або виміняли. Всі артефакти, крім одного, були взяті у інших рас, деякі з цих рас навіть древніші за них самих. Одним із багатьох артефактів є клинок із Землі, який показує, що попередники відвідали планету і, можливо, в якийсь момент навіть вступили в контакт з людьми. Всередині прихистку «альфа» ОЕП відзначає схожість між архітектурою попередників та релігійною іконографією старої Землі. Це може бути випадковістю, однак це може і вказувати на те, що попередники вплинули на формування стародавніх людських релігій та суспільств. Якщо це правда, то цілком ймовірно, що деякі стародавні мови Землі були засновані на мові попередників. ОЕП здатний перекласти її, навіть не стикаючись з цією мовою раніше. Якщо мова була б з мовної сім'ї, абсолютно чужої будь-якій на Землі, переклад був би неможливим. Їх письмова мова трохи нагадує іврит.

Їхню мову можна почути з терміналу деактивації на платформі карантинного нагляду після того, як Райлі спробує відключити, та після того, як він успішно відключить її.

Джерело інформації[]

Advertisement