FANDOM

Коли впаде остання печатка, займе своє положення остання зірка і впаде остання крапля крові, тоді ті, хто спав мертвим сном, повстануть, і смерть своїм саваном накриє порожнечу...
― Спірний переклад рунічного тексту дочеловеческой епохи, знайденого на третьому місяці Фрея IV
NecronArt

Некрони

Некрони-стародавні механічні істоти, що були колись расою некронтир.

Історія

У сутінках 41-го тисячоліття з небуття повертаються некрони. Владики і фаетони гордовито крокують перед строями мовчазних череполиких солдатів, на давно забутій мові гучно обіцяючи їм славні битви. З глибин планет піднімаються страшні машини, що працюють за рахунок електродугових двигунів, а за ними поспішно слідують механічні арахніди. Під чуйним керівництвом криптеків оживають грізні знаряддя для знищення планет, які галактика не бачила ось уже мільйони років. Ряд за рядом з гробниць суцільним потоком холодної сталі назовні вибираються скелетоподібні воїни. Мільярди нейронів піднімаються з могил, щоб повернути те, що колись їм належало, і вся галактика здригається в жаху від їх повернення.

Давнє зло

Некрони-сущий кошмар, що прийшов з іншої епохи. Їх давня імперія існувала за мільйони років до того, як імператор з непримиренних людських світів викував цілісний Імперіум. Колись це були смертні істоти з плоті і крові називалися некронтир, але вони давно замінили свої хворобливі тіла міцними формами з живого металу під час процесу біопереноса. Однак не всі тіла некронів створені однаково. Високопоставлена знать переродилася в могутніх оболонках, ретельно опрацьованих і зі складними енграмними схемами. Вихідці з простого населення, в свою чергу, отримали при перетворенні порівняно грубі тіла — при цьому багато хто не за своїм бажанням, — а їх свідомість і реакції притупилися.

Протягом шістдесяти мільйонів років некрони спали глибоко в надрах своїх гробниць. І тепер стародавні династії пробуджуються, а ті рейдові групи, що віщували їх пришестя, розрослися до Зоряних флотилій і величезних завойовницьких армій.

Кожен некронський світ-гробниця сконструйований за складним шаблоном, придуманим некронтир на піку розвитку своєї цивілізації. Слідуючи законам фізики і геометрії, невідомим іншим рас, криптеки створили величезні склепи, які могли б вмістити весь їх народ на час тисячолітнього сну. У незліченних міжмірних залах розмістили мільйони некронів і обладнали просторі збройові з найпотужнішими інструментами смерті, хоча сторонньому спостерігачеві здалося б, що все це просто не може там вміститися. Завершивши дану частину робіт, криптеки встановили темпоральні стабілізатори для захисту гробниць і всього всередині від спустошливого впливу часу. У тому випадку, якщо велике поселення який-небудь молодшої раси підбирається занадто близько до світу-гробниці, запускається закодована програма охорони похованих некронів, що наказує реагувати вкрай агресивно. Однак тоді як дії більшості розумних істот обумовлені інстинктами в поєднанні з особистими міркуваннями, рішення некронів підпорядковані логіці і Спотворені ідіосинкразією. Хоча їх армії можуть відступити при ураженні, це робиться не зі страху, а на основі об'єктивної оцінки поточної ситуації. Дійсно, відхід військ некронів часто є першою ознакою того, що ворогам варто очікувати гіршого. Подібні відступи зазвичай мають тимчасовий характер і спрямовані на те, щоб дати час на пробудження додаткових сил і знайти місце для їх розгортання. По суті, чим більше ворог бореться з некронами, тим запекліше вони відповідають.

Після всіх приготувань некрони занурилися в Великий сон на довгі тисячі років, чекаючи свого часу.

Велике пробудження

Дрімали в запорошених стазисних склепах, розкиданих по всій галактиці, некрони стали повільно прокидатися протягом декількох останніх тисячоліть, один світ-гробниця за іншим. Однак цей процес далеко не стійкий, тому як легіони лежали нерухомо і без свідомості шістдесят мільйонів років. Те, що хоч якісь світи-гробниці взагалі вижили, вже можна назвати приголомшливою перемогою науки, нехай багато хто з них і стали жертвами збоїв у своїх системах, постраждали від планетарних катастроф і дій інших рас, здебільшого неусвідомлених, хоча були і ті, хто йшов на це навмисне.

Довгі ери сну механізми світів-гробниць невпинно працювали заради підтримки цих величезних структур і їх захисту від вторгнень нижчих створінь. Точно невідомо, коли перша гробниця запустила протоколи пожвавлення, і цілком можливо, що деякі помилково зробили це до призначеного терміну. Зараз, у міру того як пробуджується все більше світів-гробниць, тим, хто стоїть на сторожі кордонів галактики і за її межами, стають зрозумілі масштаби цього явища. Склавши разом розрізнені звіти про череполиких машинах-женців, що піднімаються з піску мертвих світів по всій галактиці, ксено-дослідники священних Ордосів відкрили жахливу правду. Те, що спочатку виглядало як незв'язані нальоти прибульців без будь-якої єдиної мети, насправді виявилося предтечею катастрофи галактичних масштабів.

Через довгу бездіяльність світ-гробниця не в змозі швидко прийти в повну бойову готовність. Під час сну кожною гробницею управляє головна програма, яка відповідає за підтримку основних функцій і оборону, мобілізуючи необхідні на її думку ресурси в тій чи іншій ситуації або при виникненні загрози. З наближенням довгоочікуваного моменту пробудження головна програма в найбільш оптимальному, на її думку, порядку повертає до роботи різні системи і воскрешає все більше похованих. Зазвичай на початкових стадіях пожвавлюються некрони нижчого порядку: воїни і безсмертні. Ці напіврозумні автоматони, слідуючи своїм протоколам, активуються першими, щоб підготувати все необхідне для повернення старших членів династії. У міру пробудження представників різних класів династичної ієрархії, кожен розумніше і індивідуальніше попереднього, весь процес поступово починає нагадувати роботу швидше стародавньої цивілізації, ніж якоїсь величезної машини. У призначену годину пробуджується владика, і з його остаточним відновленням головна Програма передає управління своїм творцям. З цього моменту діями світу-гробниці керує воістину древній розум, і що буде далі, цілком залежить від його характеру і цілей.

Одні владики хитрі і терплячі, вони збирають всі доступні ресурси і тільки потім відправляють легіони в порожнечу космосу для здійснення визначеного некронам. Інші агресивні і нетерплячі, вони проводять серію атак перш, ніж ті, хто проживає в регіоні, дізнаються про пробудження світу-гробниці. У той час як більшість без попереджень нападають на довколишні світи, зайняті розумними расами, деякі висувають їм ультиматум: «служіть некронам або помріть».

Процес пробудження таїть в собі велику небезпеку для світу-гробниці. Якщо за раз оживити багато некронів, відбудеться потужний сплеск енергії, який можна засікти В радіусі багатьох світлових років, що неминуче призведе до втручання неосвічених цікавих смертних. Таким чином, якщо гробниця прокинеться і виявить, що розташована біля (або навіть під) поселень молодших рас, сильний викид енергії приверне непотрібну увагу, і тоді її зруйнують до того, як воїни зможуть відреагувати на вторгнення.

Як тільки контроль над пробудилася гробницею перейде до владики, світ з часом повинен зайняти своє місце у володіннях створила його династії. Хоча чимало династій ніколи не прокидалося і через різні катастроф ні за що не зможе цього зробити, багато інших повільно об'єднують свої колишні території. Одна планета за одною імперія, що зникла ери тому, відроджується, а її довго спали правителі неухильно відновлюються. У центрі кожного з цих воскресаючих царств знаходиться центральний світ, прекрасна столиця, де сидить фаерон цілої династії. Після неї йдуть численні нижчі світи-гробниці та інші володіння, хоча вкрай рідко трапляється так, щоб вони залишилися настільки ж великими, як і за часів Вічної Слави.

Шістдесят мільйонів років некрони ховалися в своїх світах-гробницях, заповнених арміями сплячих солдатів і вимкнених бойових машин. Тепер же вся галактика здригається в жаху перед цими створіннями, які прокидаються, немов від напівзабутого кошмару. З величезних цитаделей-усипальниць в сутінки 41 — го тисячоліття виходять збляклі легіони-цілі моря стали, покриті брижами з потріскуючих енергетичних розрядів таємничої військової техніки. Полчища череполиких піхотинців супроводжують когорти металевих скарабеїв, пазуристих монстрів і примарних вбивць. Всі вони зосереджені на одній меті-завоюванні космічних просторів.

І все ж час завдав некронам такі рани, які ні за що не змогли б їх стародавні противники. Від єдиної держави, колись простягався на всю галактику і складався з безлічі династій, за якими пильно стежив Безмовний ЦАР, залишилися тільки розкидані і ізольовані території. За минулі епохи загинули багато світів-гробниці: одні стали жертвами природних катаклізмів, інші були розграбовані молодими расами, а треті постраждали через техногенні катастроф, коли крижані руки ентропії зруйнували життєво важливі системи і тим самим прирекли мешканців на вічний сон. Навіть у деяких пробудилися гробниць видно шрами, залишені часом, що найочевидніше помітно на прикладі владик, які часто бувають порушені божевіллям. За тисячоліття перебування в стазисі їх особистості спотворилися і змінилися, внаслідок чого вони переслідують власні задуми, і горе тим, хто опиняється у них на шляху. І хоча мільярди некронів зникли, ще мільярди залишилися, готові до війни і повні рішучості повернути собі законне місце серед зірок.

Колись прославлену расу некронів становило безліч династій на кшталт Саутехів, Чарновохів або Огдобехів. Наймогутніші з них володіли тисячами планет, але навіть самі нечисленні з сімейств володіли приголомшливою силою. Після Великого сну багато династій істотно ослабли, їх слава померкла, а частина центральних світів згинула. Однак сотні могутніх пологів вижили, і не перестають пробуджуватися все нові.

На незліченних планетах легіони металевих воїнів маршем виходять зі своїх склепів під холодне світло вмираючих сонць і в Бурі гаус-вогню і корпускулярних променів знищують будь-яких створінь, яким не пощастило оселитися біля гробниць, поки на поверхні не залишаються тільки димлячі трупи і почорнілі руїни міст. Така доля всіх, хто протистоїть некронам, оскільки в очах їх фаеронів молоді раси — не більше ніж пил, що скупчився в тріщинах їх імперії, і тому, ніби від бруду, неживі воїни будуть безжально вичищати від них своє царство.
Черговий пульсуючий заряд плазми прошив порядки некронів, і на землю потік розплавлений живий метал. Коли з блакитного серпанку разом з моторними ельдарськими стражниками вийшли конструкції з примарної кістки і попрямували в бік фаланги воїнів, що зібралася біля мерехтливих дольменних воріт, рябящую поверхню порталу прорвав МОНОЛІТ і своєю величезною тінню накрив наступаючу армію Ельдар. З воріт вічності з'явився немесор Орунах, оповитий зеленими іскрами, які танцювали по його багато прикрашеній військовій формі. Слідом за ним вийшли безсмертні і свіжі легіони воїнів Саутехской династії.

Рівними рядами некрони йшли під ворожі постріли. Поодинокі черги мономолекулярних дисків вибивали з металевих тіл снопи іскор, на що підлеглі владики відповідали актинічними променями. Сюрикенні снаряди без угаву пронизливо верещали на тлі тріску гаус-свежевателей. Однак поповнення в рядах противника нітрохи не злякало Ельдар, їх війська все так же продовжували йти вперед з відновленим старанністю. "Гадюки" і реацикли з виттям вилітали з імли, поки величезні шагоходи пускали палючі плазмові промені в стрій некронів, кожним розпеченим зарядом валячи на землю зламаних автоматонов. Уявною командою Орунах закликав іншу частину своєї армії, яка в Бурі іскристих зелених блискавок вийшла в реальність через пульсуючі дольмові Ворота. Виблискуючи зловісними порталами, схожими на зяючі пащі, через завісу світла випливли нові моноліти, а з неба з гулом обрушилися серповидні винищувачі, що стріляють променями смерті. Владика, що не відчуває до своїх давніх супротивників нічого, крім презирства, увірвався в передні ряди Ельдар і своєю бойовою косою став відсікати тендітні біологічні кінцівки. Поруч з ним його лич-варти нещадно вбивали будь-кого, кому вистачало сміливості напасти на їх господаря.

Але навіть перед обличчям невблаганного натиску Орунаха Ельдар твердо утримували позиції. На такій малій відстані їхня зброя була особливо небезпечною для воїнів некронів: безперервна злива сюрікенів відрізала руки і ноги і пробивала металеві черепи. Незабаром простір між владикою і його ворогами килимом встеляли іскристі останки полеглих некронів. Неспішним театральним жестом Орунах витягнув сяючу смарагдову сферу. Павутинка блискавок огорнула артефакт, омиваючи випалену землю зеленою енергією. Там, де вдаряли заряди, металеві кінцівки загиблих некронів скріплювалися разом, і розбиті воїни піднімалися на ноги. Не впоравшись з напливом воскреслих ворогів, стражники цілком занурилися в потік з чіпких сріблястих кігтів і черепів з порожніми очницями. Передсмертні крики Ельдар потонули в шумі маршируючої орди механічних вбивць.
― Некрони в битві с ельдарами
В 783.М41 ельдарського провидця Ельдрада Ультрана з штучного світу Ультве відвідало бачення, в якому на мертвий світ Медрекс прибувають імперські експлоратори і мимоволі пробуджують некронів на цій планеті. Для того, щоб запобігти цьому, ельдари завдати швидкого удару і знищили імперські кораблі до того, як ті висадилися на планету, яку вони після очистили від присутності некронів. В результаті, перший зареєстрований контакт між некронами і Імперіумом відбувся в 897.М41, під час рейду на Святилище 101, на якому розташовувався гарнізон Адепта Сорорітас. У той час загарбники були ідентифіковані як невідома форма ксеносів, але пізніше це було відзначено як перше зіткнення з пробуджуються некронами. Також було відзначено, що загарбники не атакували колонію з орбіти, а з'явилися з-під самої землі.

Пробудження імперії

Неймовірно стародавня Імперія некронів, розкидана по всьому космічному простору, довгі тисячоліття спала прямо під ногами у молодих рас, що будують свої цивілізації над гробницями. Людство, дуже швидко визнало себе правителем галактики, широко розселилося серед зірок, не здогадуючись про те, що вже є хтось інший, що займає цей титул. Тепер же через мільйони років, проведені в безвременье стазисних склепів, Імперія некронів відроджується.

На даний момент прокинулася лише найменша частина світів-гробниць, проте з кожним роком їх число зростає. Всякий раз, коли до страшного життя повертається чергова некронська планета, слідом по ланцюжку прокидаються ще десятки. Великі сонячні імперії за новою повстають з попелу спалених міст і знищених армій ворогів некронів. По шматочках династії відновлюють свої володіння завдяки жвавим владикам і мстивим фаеронам, які вичищають зірки, щоб повернути своїм могутнім царствам колишню велич.

Імперіум, який поки відчув на собі лише малу частину мощі некронів, не здогадується, що, якщо ці стародавні створіння коли-небудь повністю пробудяться і консолідують сили, люди зіткнуться з ворогом настільки ж численним, як і вони самі. На щастя для людства, некрони досі залишаються роз'єднаними через власне божевілля і суперечливі таємні плани. Той Колос, про який йде мова, робить всього лише перші невпевнені кроки, але навіть зараз могутні ватажки на кшталт Анракіра Странственника, Імотека Повелителя бур і безмовного Царя об'єднують свій народ заради спільної мети.

Опис

За зовнішнім виглядом некрони виглядають як скелетоподібні пародії на живі істоти, оповиті завихреннями зеленої енергії, що випускається їх механічними кінцівками і зловісними млявими смарагдово-зеленими очима. Кожен некрон володіє складною системою авторемонту, що проходить по всій системі їх екзоскелета, яка може відновити навіть самі великі пошкодження. У той час, як така система постійно підтримує їх у функціональному стані, в разі отримання невідновних пошкоджень некрон телепортується: і тіло, і розум некрона миттєво переміщаються в найближчий комплекс гробниць, де вони залишаються на зберіганні до повного ремонту, або поки не буде створено нове тіло. Такий процес не проходить без наслідків: кожен трансфер розуму веде до поступового стирання енграм некрона. Тому ті некрони, які «померли» і переселилися в нові тіла сотні разів, стають трохи більше, ніж звичайними автоматонами, які втратили пам'ять і спогади про те, ким вони були.

Суспільство некронів ієрархічно. Найголовнішими з некронів є Фаерони, правителі цілих династій, що складаються з безлічі світів. За ними слідують Владики, які є правителями груп світів-гробниць, що знаходяться у володіннях їх Фаерона. За владиками йдуть Лорди, Керуючі окремими світами-гробницями. Фаеронам і владикам прислужує царствена свита з лордів-некронів і криптеків. Розмір царської свити це показник не тільки статусу, а й військової могутності правителя, якому вона підпорядковується. Прості ж некрони представлені воїнами-некронами.

У бою некрони являють собою непохитні бойові машини, що приносять швидку смерть своїй здобичі. Озброєні гаусовою зброєю, яка шарами здирає з мети молекули, некрони являють собою жахливу силу. Також некрони мають видатну здатність до самовідновлення, що дає їм дивовижну стійкість в бою і через що їх бояться всі раси без винятку.

Флот некронів-мала, але найпотужніша сила, здатна знищити більшість кораблів з величезною легкістю. Вони також не використовують таку форму міжзоряного переміщення, як варп-стрибки, завдяки чому їх переміщення важко відстежити. Однак їх флот має істотний недолік, а саме при переміщення між зірками і секторами, вони споживають величезну кількість енергії. Часом для підживлення кораблів некрони поглинають цілі зірки.

Відомі некрони

  • Сарех-останній Безмовний ЦАР Триархії. Повернувшись в Чумацький Шлях він розцінив тиранідів як основну загрозу плану поверненню Його народу в тілесну оболонку, і зараз прагне зібрати під своїм прапором весь народ некронів, перш ніж тварі Великого Пожирача очистять Галактику від усього живого, тим самим прирікаючи некронів на вічне ув'язнення в живому металі.
  • Імотех Повелитель бур-Фаерон династії Саутех
  • Тразін незліченний-владика Солемнейса і колекціонер рідкісних артефактів, володіє найбільшою колекцією у Всесвіті найрідкісніших речей, починаючи артефактами і закінчуючи цілими арміями, зберігає ж він все це в особливому вимірі в стазисі.
  • Немесор Зандрех-Владика Гідріма
  • Варгард Обірон-відомий охоронець немесора зандреха
  • Ілюмінор Серас-криптек, що досліджує загадки життя
  • Орікан провісник-криптек, відомий своїми здібностями до передбачення майбутнього
  • Анракір мандрівник-владика, провідний свої армії крізь галактику, щоб розбудити якомога більше світів-гробниць
  • Ахмонтех-фаерон династії Сухбехар, що зійшов з розуму
  • Аххотех-Лорд-регент династії Сухбехар
  • Етек Спостерігач
  • Крамматал

Цікаві факти

  • Саме некрони є творцями технології пілонів, пристроїв, здатних закривати варп розриви, тим самим створюючи безпечну зону в матеріальній Всесвіту, дані пристрої застосовувалися Імперіумом для контролю Ока жаху в Кадіанському секторі, аж до знищення всіх пілонів.
  • Деякі лорди некрони прагнуть повернути собі і своєму народу душу, яка була відібрана богом обману, для цих цілей вони проводять численні досліди над різними живими істотами, намагаючись знайти спосіб зцілитися.

Джерела