Вікі Прибульці
Advertisement
03

Зоряний народ-нащадки людей, що змінили себе за допомогою генної інженерії після закінчення війни між Землею і Марсом.

Історія[]

Заселення Марсу і міжпланетна війна[]

Після терраформування Марсу його заселили перші люди. Упродовж кількох сотень років Марс залишався на другому плані. Різниця між Землею та Марсом була не тільки політичною. Зміна кількох поколінь за умов меншої сили тяжіння додала тілам нових американців подовжені, гнучкі обриси, які б нереальними у тому старому світі. Це, у поєднанні з деякою часткою генної інженерії, вивело відмінності марсіан на новий рівень.

На якийсь час мовчазний розкол між двома планетами був взаємно визнаний, і баланс сил був у хиткому рівновазі. Але марсіансько-земна нічия не могла тривати вічно. Володіючи безмежними ресурсами та енергійним населенням, Марс просто мав взяти ініціативу до рук.

Практично з самого моменту свого встановлення марсіанська культура була наповнена темою повстання проти Землі, що виразно звучить. Пісні, фільми та щоденні публікації повторювали ці поняття знову і знову, доки вони не були засвоєні. Земля була старим, замшелим будинком, що стримував людство, тоді як Марс був новим; динамічним, активним та винахідливим. Марс був майбутнім.

Ця ідеологія зрештою досягла своєї напівпараноїдальної революційної кульмінації. Приблизно через тисячу років з наших днів марсіанські нації заборонили всю несуттєву земну торгівлю та подорожі.

Для Землі це був смертний вирок. Без ресурсів та промисловості Марса Земне Процвітання швидко стало б жалюгідною подобою своєї колишньої слави. Оскільки торгівля важливими товарами тривала, ніхто не мав голодувати. Для кожного громадянина Землі марсіанський бойкот означав втрату до трьох чвертей його щорічного доходу.

Земля не мала іншого вибору, крім як зажадати назад свої колишні привілеї, а якщо необхідно, то й взяти їх силою.

Такий конфлікт завдав жахливих руйнувань обом сторонам. Фобос, один з місяців Марса, вибухнув і обрушився, наче метеоритний дощ. Земля отримала удар у відповідь, який вбив третину її населення.

Щойно уникнувши вимирання, народи Землі та Марса уклали мир і знову утворили об'єднану сонячну систему. Це коштувало їм понад вісім мільярдів життів.

Колонізація[]

Ті, хто вижив, дійшли згоди про необхідність корінних перетворень, які б гарантували, що така війна ніколи не відбудеться знову. Реформи, що проводилися, були настільки всеосяжними, що спричинили не лише політичні та економічні, а й біологічні зміни. У звичайних умовах було б важко переконати деяку частину населення зробити вибір між примусовою стерилізацією та вихованням новоствореної раси більш високорозвинених істот. Проте спогади про війну були ще болісно ясними, і за такою різаниною виявилося простіше здійснити ці радикальні процедури.

Першими спробами міжзоряної колонізації були кораблі поколінь, але за кілька поколінь вони поступилися технічним труднощам і анархії.

Наступною спробою було відправити до зірок швидкі напіврозумні кораблі. Вони були запрограмовані на тераформування знайдених ними планет та відновлення Зоряних Людей із генетичної інформації, що зберігається на борту.

Перші люди, створені цими машинами, вважали машини своїми батьками та відкидали інших людей. Майже половина колоній, започаткованих машинами, загинула, бо їх люди дивилися лише на машини, а не одна на одну. Але іншої половини вже було достатньо щоб заселити велику частину світів.

Літо людства[]

Колонії процвітали, а деякі навіть перевершили колонії Сонячної системи. Завдяки надшвидким методам зв'язку Зоряні Люди всіх цих світів залишалися на зв'язку, навіть якщо вони ніколи не зустрічалися один з одним.

Через війну технології швидко розвивалися, а новими винаходами ділилися з іншими колоніями. Рівень життя піднявся до неймовірного рівня, створюючи безперервне блаженство для Зоряних Людей. Було відомо, що колонії майже повністю знищують чужорідну флору та фауну, замінюючи їх флорою та фауною, створеними з аборигенів Землі.

Протягом цього розвитку спостерігалося цікаве явище. Тоді як інопланетне життя у зірок було рясним, ніхто не виявив жодних ознак справжнього розуму. Деякі приписали це його загальної рідкості, тоді як інші бачили тут не більше, не менше, ніж божественне вплив, знову відроджуючи релігії.

Panderavis

Реконструкція Panderavis завдяки кігтям воно прокопувало борозди у грунті у пошуках їжі. Місцеві тварини ходять поряд підбираючи недоїдки.

У недавно колонізованому світі інженери натрапили на останки загадкової істоти, яку можна було визнати саме такою, бо вона мала всі ознаки земних тварин на чужій планеті.

По правді названі Panderavis pandora, колосальні копалини залишки належали птахоподібній істоті з жахливими кігтями. Пізніше дослідження показало, що це був високоспеціалізований терезинозавр, що належав до гілки травоїдних динозаврів, які вимерли на Землі мільйони років тому.

Людство ще раз почало тихо виготовляти і запасати зброю, яка цього разу має потенціал міжпланетного масштабу. Були створені жахливі пристрої, здатні перетворювати зірки на наднові та руйнувати цілі сонячні системи. На жаль, вийшло так, що навіть це у потрібний час виявилося неефективним.

Вторгнення К'ю[]

Але коли вони, нарешті, вперше вступили в контакт з іншим розумним видом, званим К'ю, вони були знищені. Ображені думкою про те, що інша раса намагалася змінювати світи, К'ю знищили більшу частину людства. інших вони генетично змінили, перетворив у рабів, диких тварин або залишили їх в самоті щоб вони не змогли відродити цивілізацію.

Advertisement