Вікі Прибульці
Advertisement
Зен

Зен (англ. Xen) — окремий світ-вимір у серії ігор Half-Life.

Опис[]

Зен або Прикордонний світ Зен є окремим світом-виміром, що вірогідно й сам є поєднанням двох або більше вимірів. Цей світ був виявлений вченими Чорної Мези, які регулярно переносилися туди через телепорт, щоб збирати зразки та досліджувати місцеву флору та фауну. Це останній притулок раси Ніхіланта, а також місце, куди мігрувало більшість прибульців до каскадного резонансу.

Зен не є планетою чи штучною структурою. Протагоністу Зен подається як безліч астероїдоподібних островів.

Зен примітний тим, що гравітація на ньому значно нижча, ніж на Землі; проте, враховуючи, що Зен складається з легких астероїдів, дивно, що на ньому є взагалі будь-яка гравітація, не кажучи вже про те, щоб утримати на астероїдах придатну для дихання атмосферу. Враховуючи, що Зен знаходиться в іншому всесвіті та в іншому вимірі, можливо, що вся порожнеча містить придатну для дихання атмосферу.

Ще однією особливістю є те, що гравітація завжди спрямована вниз, а не до астероїдів, тому можна пролетіти повз астероїд і провалитися в порожній простір під ними. Хоча цілком можливо, що «острова» є невеликими шматочками, що обертаються навколо невидимої у грі великої планети або великого астероїда. Ця незвичайна фізика переконливо свідчить у тому, що Зен перебуває у іншому вимірі, де діють нормальні закони фізики.

У Зені світло поводиться дивно. Дивлячись на різні текстури скайбоксу, можна побачити кілька джерел освітлення в прикордонному світі, хмари газу, що світяться, або іноді зірки та інші небесні тіла.

Джерело[]

Advertisement