FANDOM

Душі — паразитарні прибульці, що витісняють з людських тіл свідомість та замінюють її власною свідомістю.

The-host-02-wtf-watch-the-film-saint-pauly
The Host капсула-зореліт

Капсули-зорельоти в яких мандрують "Душі"

Ми прагнемо гармонії.
Мандрівниця

Опис

Ці прибульці-паразити виглядають як маленькі сяючі равлико- чи хробако- подібні істоти з багатьма ніжками або ж нитками, що мандрують Чумацьким Шляхом в маленьких капсулах. Ці істоти через розріз на шиї імплантуються в організм людини і повністю захоплюють контроль, в той час як власна свідомість людини зникає. В надзвичайно рідкісних випадках свідомість людини співіснує разом зі свідомість прибульця-паразита. Прибулець має повний доступ до всіх знань та пам'яті людини в яку імплантований.

Власні дії ці паразити-прибульці розглядають як благо, оскільки з їхньою появою планета починає відроджуватись, перестають винищуватись інші види істот, відновлюється екологія. На думку цих прибульців їхнє втручання, що фактично є окупацією планети, є добром оскільки рятує планету від знищення людьми, а так само і самих людей як вид істот.

Зовнішньою відмінністю людей, що знаходяться під контролем прибульця-паразита є дещо сяючі очі з білим обідком навколо зіниць.

Згадуються

Гостя (фільм)

The Host