FANDOM

Доувд
Kevin Uxbridge as Douwd
"справжній вигляд"

Ім'я англійською:

справжнє - Douwd
людське - Kevin Uxbridge

Ім'я українською:

справжнє - Доувд
людське - Кевін Аксбрідж

Форма життя:

Розумна
Енергетична

Смертність:

Безсмертний

Походження:

Позагалактичне

Доувд (англ. Douwd) — позагалактична істота зі всесвіту «Зо́ряний шлях».

Опис

Ви не розумієте глибини мого злочину, я не вбивав лише одного Хаснока, чи сотню, чи тисячу... Я вбив їх всіх... всіх Хасноків... і всюди... П'ятдесят мільярдів життів, цілу расу, заради кохання до земної жінки...
― Кевін Аксбрідж

Доувд є позагалактичною істотою, що складається з чистої енергії. Сам Доувд себе визначає як безсмертну істоту, що є майстром ілюзій[1] і може маскуватися під будь-яку істоту та створювати ілюзорне оточення.

Могутність Доуда вражає, він може створювати та знищувати в епічних маштабах, може впливати на істот через екстрасенсорне сприйняття. Проте не може повернути до життя мертвих істот, лише може змусити ілюзорно існувати їхні відтворені копії. Доувд, є фактично безсмертною всемогутньою істотою, проте не всезнаючою і схильною до прояву почуттів.

Лише одна істота виду Доувда була виявлена Об'єднанаою Федерацією Планет, що назвала себе Кевіном Аксбріджем у людській подобі.

Історія

Доувд прибув до галактики «Чумацький Шлях» близько 11 000 років тому із за меж Галактики.

Невідомо, де він перебував і чим займався, проте відомо, що з ним відбувалося за останні 100 років. Він жив повноцінним людським життям, познайомився з жінкою на ім'я Рішон Аксбрідж, закохався, одружився, прожив у шлюбі з нею п'ятдесят три роки і став вдівцею.

Сталося це, коли войовнича раса Хасноків напала на планету на котрій Доувд в подобі людини проживав зі своєю дружиною. З морально-етичних міркування він не втрутився в конфлікт, хоча й міг знищити загарбників лише силою думки. Проте його людська дружина Рішон вирішила разом з колоністами боронити планету і загинула. Вона так і не взнала, ким на справді був її люблячий чоловік. Після загибелі коханої дружини, Доувд втратив самоконтроль і в люті знищив усю расу Хасноків по всьому Чумацькому Шляху. Пізніше він страшенно картав себе за свій вчинок і хотів померти, проте не міг бо був безсмертною істотою.

Доувд ілюзорно відтворив на планеті де проживав дім та свою дружину і там в подобі людини Кевіна Аксбріджа неквапливо жив своїм життям, де його і знайшов зореліт «Ентерпрайз NCC-1701-D».

Галерея

Примітки

  1. Ілюзії Доувда мають матеріальну природу та можуть самостійно мислити, якщо це розумні істоти або заподіяти великої шкоди, якщо це, наприклад, військовий зореліт.