Вікі Прибульці
Advertisement
Вікі Прибульці

Grox.jpg

Грокси-це велика рептилія з системи Одиночки. Багато років тому система була поглинена Імперіумом, і дуже скоро було виявлено, що тварина володіє декількома чудовими і потенційно корисними якостями.

Грокс виявився неймовірно смачним і поживним, і експерименти над розведенням були дуже успішні, оскільки грокси процвітали при будь-якій їжі, неважливо, наскільки вона була бідна і неперетравлюваність. Перебуваючи на віддалі від овочів або тваринної їжі, грокси здатні засвоювати мінерали прямо з каменів і грунту і можуть цілком успішно виживати на такій дієті протягом декількох тижнів. Єдиний недолік, відкритий при масовому розведенні гроксов, був їх темперамент. Грокси норовисті! Доросла особина досягає приблизно п'яти метрів в довжину, мускулиста, швидка, агресивна і любить свій особистий простір. Колишніх від природи територіальними одинаками гроксов важко було утримувати разом, чи не приводячи їх у лють, під час якої грокс або його господарі могли втратити життя або частини тіла. Рішенням проблеми була лоботомізація здебільшого стада і продовження розведення тварин під тиском електроімпульсів, що проводяться безпосередньо в їх вельми невеликий мозок. Також використовуються хімічні заспокійливі, хоча їх дія не настільки передбачувано. Навіть з цими розумними пересторогами трапляються нещасні випадки, і зазвичай гроксов тримають в ізоляції на сільськогосподарських світах в максимальному віддаленні від людських поселень.

Advertisement